مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-04اقتصادي

سرمایه گذاران حوزه گردشگری در شهر بار نیشابور مورد حمایت قرار می گیرند


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: از سرمایه گذاران حوزه گردشگری در شهر بار نیشابور حمایت می کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: از سرمایه گذاران حوزه گردشگری در شهر بار نیشابور حمایت می کنیم.

یوسف بیدخوری در حاشیه جشنواره سیب، گردشگری و صنایع دستی شهر بار در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه از سرمایه گذاران حوزه گردشگری و توسعه صنعت گردشگری حمایت می ‎کنیم، افزود: ایجاد ظرفیت های اقامتی و بازارچه های صنایع دستی موجب رشد و رونق اقتصادی و اشتغال زایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره سیب، گردشگری و صنایع دستی در شهر بار شهرستان نیشابور آغازی برای توسعه گردشگری و رشد اقتصادی این شهر است، امیدواریم از ظرفیت های گردشگری این شهر به خوبی استفاده شود.

بیدخوری به نقش مردم و مدیریت محلی در توسعه گردشگری اشاره کرد و گفت: از شورای اسلامی شهر و شهردار بار که نقش بسزایی در برگزار جشنواره سیب، گردشگری و صنایع دستی شهر بار داشتند قدردانی می کنم و امیدوارم این جشنواره تداوم داشته باشد.

شهر بار قطب تولید سیب سرخ خراسان رضوی همچنین رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیشابور درباره برگزاری این جشنواره به ایسنا گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران حوزه گردشگری در شهر بار نیشابور مورد حمایت قرار می گیرند

سرمایه گذاران حوزه گردشگری در شهر بار نیشابور مورد حمایت قرار می گیرند