مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-01سياسي

علی آباد؛ میزبان دومین جشنواره سبز از جنس گردو


دهیار روستای علی آباد از توابع ملایر گفت: دومین جشنواره بادام و گردوی علی آباد در روستای علی آباد از توابع بخش جوکار شهرستان ملایر با اجرای برنامه شاد و مفرح برگزار می شود.

- ایسنا/همدان دهیار روستای علی آباد از توابع ملایر گفت: دومین جشنواره بادام و گردوی علی آباد در روستای علی آباد از توابع بخش جوکار شهرستان ملایر با اجرای برنامه شاد و مفرح برگزار می شود.

باقر هاشمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در برگزاری این جشنواره ارگان ها و نهادهای مختلفی چون فرمانداری، بخشداری، جهادکشاورزی، اداره میراث فرهنگی، سپاه ناحیه ملایر، نیروی انتظامی و شورای اسلامی روستا با ما همکاری داشته اند، افزود: این جشنواره پنجشنبه 13 مهر ساعت 15 با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و جمع کثیری از گردشگران از اقصی نقاط ایران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه هر ساله در این روستا به علت وجود درختان گردو و بادام در اواخر شهریور و فصل برداشت این دو محصول، جشنواره زیبای گردو و بادام برگزار می شود، ادامه داد: در کنار برگزاری این جشنواره غرفه های متعددی شامل آش، گرده مغزی، کلوچه و نان محلی، محصولات کشاورزی، گردو و بادام، صنایع دستی و سوغات ملایر برپا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی آباد؛ میزبان دومین جشنواره سبز از جنس گردو

علی آباد؛ میزبان دومین جشنواره سبز از جنس گردو