مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 19:202023-10-14سياسي

رییسی: اقدام قاطع و فوری کشورهای اسلامی برای توقف ماشین کشتار صهیونیستی ضروری است


رییس جمهور با اشاره به اینکه حمایت نامحدود کشورهای غربی و به ویژه آمریکا از جنایات صهیونیست ها شرایط را بیش از پیش پیچیده و وخیم کرده است، اقدام قاطع و فوری کشورهای اسلامی و آزادگان جهان را برای توقف ماشین کشتار صهیونیستی ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر امروز شنبه در گفت وگوی تلفنی با هیثم بن طارق سلطان عمان، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره بر توسعه روابط، تقویت حسن همجواری و ارتقای اعتماد بین دو کشور تأکید دارد، از نقش آفرینی سازنده مسقط در حل و فصل مسائل منطقه ای و بین المللی قدردانی کرد.

رییس جمهور در ادامه عملیات خودجوش و مبتکرانه طوفان الاقصی را شمشیری توصیف کرد که پس از تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در ماه های اخیر از غلاف بیرون آمده و محاسبات صهیونیستی- غربی را به هم ریخت.

رییسی اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی و متحدان آن، با استمرار قطع آب و برق و ممانعت از ورود دارو و غذا به دنبال قتل عام دسته جمعی در غزه و تحمیل کوچ دسته جمعی مردم از خانه و کاشانه خود هستند.

رییس جمهور با اشاره به اینکه حمایت نامحدود کشورهای غربی و به ویژه آمریکا از جنایات صهیونیست ها شرایط را بیش از پیش پیچیده و وخیم کرده است، اقدام قاطع و فوری کشورهای اسلامی و آزادگان جهان را برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: اقدام قاطع و فوری کشورهای اسلامی برای توقف ماشین کشتار صهیونیستی ضروری است

رییسی: اقدام قاطع و فوری کشورهای اسلامی برای توقف ماشین کشتار صهیونیستی ضروری است