مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-14بين الملل

همراهی اینستاگرام و رسانه های غربی با جنایت صهیونیست‎ها در غزه


بیش از یک هفته از حملات رژیم صهیونیستی به غزه می گذرد و صهیونیست ها در این مدت با حمایتی که از سوی غرب و شبکه های مجازی تحت مدیریت آنها می شوند، - گروه سیاسی خبرگزاری فارس: بیش از یک هفته از حملات رژیم صهیونیستی به غزه می گذرد، صهیونیست ها در این مدت بسیاری از غیرنظامیان را هدف بمباران پی در پی خود قرار دادند.

به گفته سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی تا کنون بیش از 6 هزار بمب روی غزه ریخته شده است! بمب هایی که هر کدام جان زنان و مردان و کودکان بی گناه بسیاری را گرفته است.

در این مدت وحشتناک ترین صحنه ها از جنایت صهیونیست ها رقم خورده و در سایه سکوت سنگین مدعیان دروغین حمایت از حقوق بشر این جنایات همچنان ادامه دارد.

    غرب و آمریکای مدعی دفاع از حقوق انسان ها امروز نه تنها از انسان های مظلومی که بدنشان زیر بمباران صهیونیست ها در حال سوختن و تکه تکه شدن است حمایت نمی کنند بلکه برای حمایت از بزرگترین جنایتکار منطقه ناو و سلاح می فرستند و برای اینکه چگونه می شود برای قتل و عام بیشتر مردم مظلوم فلسطین از صهیونیست ها حمایت کرد، برنامه ریزی می کنند.

تلخ تر اینکه غربی ها با حاکمیتی که بر فضای مجازی دارند حتی اجازه نمی دهند صدای مظلومیت کودکان و مردم بی گناه فلسطین در صفحات مجازی شنیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی اینستاگرام و رسانه های غربی با جنایت صهیونیست‎ها در غزه

همراهی اینستاگرام و رسانه های غربی با جنایت صهیونیست‎ها در غزه