مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-12اقتصادي

17 نقطه اسکان اضطراری و 2 سایت اسکان موقت در کرمانشاه راه اندازی می شود


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از زلزله به عنوان یکی از مهمترین بلایای طبیعی یاد کرد که کرمانشاه را تهدید می کند و گفت: برای آمادگی در برابر زلزله و سایر بلایای طبیعی بنا داریم 17 نقطه اسکان اضطراری و دو سایت اسکان موقت را در کرمانشاه راه اندازی کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از زلزله به عنوان یکی از مهمترین بلایای طبیعی یاد کرد که کرمانشاه را تهدید می کند و گفت: برای آمادگی در برابر زلزله و سایر بلایای طبیعی بنا داریم 17 نقطه اسکان اضطراری و دو سایت اسکان موقت را در کرمانشاه راه اندازی کنیم.

افشین یگانه به مناسبت روز ملی مقابله با بلایای طبیعی (20 مهر) در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه کرمانشاه نیز مانند دیگر نقاط کشور در معرض انواع بلایای طبیعی قرار دارد، گفت: با توجه به تجاربی که از سنوات گذشته داریم، زلزله، سیل، آتش سوزی، خشکسالی و فرونشست مهمترین بلایای طبیعی هستند که در کرمانشاه امکان وقوع دارند.

وی از زلزله به عنوان یک بلای مهم یاد کرد که در سال های اخیر در کرمانشاه شاهد آن بودیم و ادامه داد: خوشبختانه در کرمانشاه آمادگی خوبی در برابر زلزله وجود دارد و مانورهای مختلفی که در این زمینه برگزار کردیم بیانگر این آمادگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 نقطه اسکان اضطراری و 2 سایت اسکان موقت در کرمانشاه راه اندازی می شود

17 نقطه اسکان اضطراری و 2 سایت اسکان موقت در کرمانشاه راه اندازی می شود