مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-15سياسي

تمامی معوقات ناجیان غریق گیلان پرداخت شد


رییس هیئت نجات غریق و غواصی گیلا با بیان اینکه امسال برای اولین بار در تاریخ هیئت نجات غریق و غواصی استان گیلان هیچ حقوق معوقی وجود ندارد، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، هاشم اسماعیلی رییس هیئت نجات غریق و غواصی گیلان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات هییت نجاق غریق گیلان از 45 غریق در استان گیلان طی سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: این غرق شدگان اغلب از غیربومیان در مناطق خطر آفرین بوده است.

  وی از شناسایی 230 نقطه حادثه آفرین در گیلان خبر داد و افزود: مناطق خطر آفرین به منظور حضور منجیان غریق در حال افزایش است.

  رییس هیئت نجات غریق و غواصی استان گیلان بر ضرورت آمادگی مستمر ناجیان غریق تأکید کرد و گفت: 143 نفر از بانوان و 184 نفر از آقایان طی یک سال اخیر آموزش های مستمر جهت حفظ و افزایش آمادگی را طی کرده اند.

  اسماعیلی بر ضرورت پیشگیری از غرق شدگی تأکید کرد و افزود: دوره هایی با مشارکت مراقبین سلامت، خانه های هلال و معلمان در مدارس برگزار شده تا ضمن حفظ خود، ناجی مغروقین در سواحل یا رودخانه ها باشند.

  وی به وجه قهرمانی نجات غریق و غواصی استان اشاره کرد و گفت: چندین دوره مسابقات قهرمانی در سطح استانی و ملی با هدف شناسایی استعدادها برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی معوقات ناجیان غریق گیلان پرداخت شد

تمامی معوقات ناجیان غریق گیلان پرداخت شد