مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 21:002023-10-08سياسي

طوفان الاقصی در امتداد طوفان فتح المبین و کربلای 4 و 5 است


یقین داریم که عملیات طوفان الاقصی در امتداد طوفان فتح المبین و کربلای 4 و 5 است.

- ایسنا/همدان فرزند سردار شهید حسین همدانی گفت: یقین داریم که عملیات طوفان الاقصی در امتداد طوفان فتح المبین و کربلای 4 و 5 است.

وهب همدانی شامگاه یکشنبه 16 مهر در آیین افتتاحیه دومین کنگره 8000 شهید استان همدان در سالن شهید سلیمانی شهر همدان، اظهار کرد: امشب مفتخرم به عنوان فرزند شهیدی از دیار الوند در خدمت مردم خوب دارالمؤمنین و دارالمجاهدین استان همدان باشم و به میهمانان گرامی خیر مقدم بگویم، هر چند می دانیم خود شهیدان میزبان هستند و خود، شما را دعوت کرده و خیر مقدم می گویند.

وی افزوو: همه می دانند عظمت امروز اسلام و یاران مدیون و مرهون خون سرخ شهیدان راه خداست، همان کسانی که آگاهانه و مخلصانه در جبهه های گوناگون به خون غلطیدند و عزت و افتخار آفریدند.

همدانی خاطرنشان کرد: کنگره شهدا یک برنامه نمایشی و ظاهری نیست، کنگره ها و یادواره ها و برنامه های این چنینی چه کوچک و بزرگ، گلدسته هایی هستند که اذان شهادت و راه امام حسین(ع) را هر روز به گوش جهانیان می رسانند.

وی یادآور شد: جایگاه مردم استان همدان در انقلاب و جهاد برجسته است و گواه آن 8000 شهید و 18 هزار و 500 جانباز و بیش از 1000 آزاده است، باب شهادت و جهاد همیشه در دیار الوند باز بوده و تاریخ سرخ استان ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی در امتداد طوفان فتح المبین و کربلای 4 و 5 است

طوفان الاقصی در امتداد طوفان فتح المبین و کربلای 4 و 5 است