مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-11بين الملل

درخواست نماینده کنگره برای توقف کمک نظامی به تل آویو


یکی از نمایندگان زن کنگره آمریکا خواستار پایان دادن به حمایت های مالی جو بایدن از رژیم صهیونیستی در جریان تشدید درگیری های این رژیم با حماس شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کوری بوش نماینده زن سیاه پوست ایالت میسوری آمریکا در موضع گیری جدیدی خواستار توقف کمک های کشورش به رژیم صهیونیستی برای تداوم مقابله این رژیم با حماس شده است.

کوری بوش در این رابطه خاطر نشان کرده است که اقدام آمریکا برای کمک به رژیم صهیونیستی برای تداوم جنگ، مصداقی از نقض حقوق بشر خواهد بود.

بوش در بحبوحه اظهارات رییس جمهور آمریکا مربوط به حمایت های مالی گسترده از رژیم صهیونیستی در جریان جنگ کنونی در نوار غزه و اراضی اشغالی فلسطین عنوان کرده است که پاسخ های نظامی قطعاً موجب تشدید رنج غیرنظامیان در این سرزمین می شود.

کوری بوش همچنین ادامه داد: تمرکز نهایی آمریکا باید بر صلح عادلانه و پایدار باشد به گونه ای که امنیت را در منطقه تضمین کند .

وی همچنین در بخشی از صحبت های خود تأکید کرد که آمریکا باید سهم خود را برای متوقف کردن جنگ و خشونت به عنوان بخشی از روند دستیابی به یک صلح عادلانه و پایدار در منطقه، انجام دهد و به اعتقاد وی، پایان دادن به حمایت های دولت ایالات متحده از رژیم صهیونیستی در قالب اشغال سرزمین های فلسطینی و آپارتاید می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده کنگره برای توقف کمک نظامی به تل آویو

درخواست نماینده کنگره برای توقف کمک نظامی به تل آویو