مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 09:402023-09-30اجتماعي

جذب 240 دانش آموز بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 240 نفر بازمانده از تحصیل در استان جذب شده اند و طی سه سال آینده باید این عدد در خراسان جنوبی به صفر برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جشن عاطفه ها امروز در دبستان شهیده معصومه محمودی بیرجند با حضور جمعی از مسوولان استانی و دانش آموزان در این مدرسه برگزار شد.

مهدی حسنی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در این مراسم اظهارداشت: زییایی حضور دانش آموزان در این جشن مصداق بارز حی علی خیر العمل است.

وی مصداق عملی جشن عاطفه ها را  گرفتن دست محرومان دانست و ادامه داد: جلوه های ویژه ای از این جشن طی همه سال هایی که برگزار شده به وضوح دیده ایم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: این جشن منحصر به امروز و این مدرسه نیست بلکه نماد ملی بوده و در بیش از هزار مدرسه استان این جشن در حال برگزاری و اجرا است.

حسنی با اشاره به اینکه وقتی انسان به کسی کمک می کند و موجب شادی فردی که به او کمک شده می شود این امر خود سبب انرژی به همه می شود، یادآور شد: یکی از منظرها و جنبه های  مهم جشن عاطفه ها کار فرهنگی و نهادینه کردن فرهنگ همیاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 240 دانش آموز بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی

جذب 240 دانش آموز بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی