مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-14اقتصادي

از تخصیص اعتبار 200 میلیاردی تا عملکرد ورزش اصفهان در رویداد های اخیر


مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: بالغ بر 200 میلیارد تومان جذب اعتبارات عمرانی از محل های ردیف اعتبارات ملی و استانی را داشتیم که یک رکورد بوده است و توانسته ایم مجموعه هایی را به سرانه ورزشی استان اضافه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، جواد محمدی، مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان صبح امروز(شنبه 22 مهر ماه) در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار داشت: بالغ بر چند هزار برنامه در سطح استان در قالب مسابقات مختلف ، افتتاح پروژه های ورزشی، همایش ها و نمایشگاه ها به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار خواهد شد.

وی افزود: نمایشگاهی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و بنیاد شهید اصفهان از 26 مهر ماه آغاز خواهد شد و تا 28 مهر ادامه خواهد داشت؛ دستاورد های ورزش و جوانان در این نمایشگاه ارائه خواهد شد، غرفه هایی به باشگاه های سپاهان، ذوب آهن، گیتی پسند و سایر باشگاه های خصوصی اختصاص داده خواهد، رویکرد اداره کل به این شکل است که در کف شهر نیز ورزش در میان مردم باشد.

محمدی با اشاره به این که در زمان تحویل گرفتن مسئولیت 260 پروژه نیمه تمام در استان داشتیم، خاطرنشان کرد: بعضی از این پروژه ها شاید بیش از یک دهه ر وی زمین مانده بودند، در سال گذشته تکمیل 25 پروژه تکمیل شد، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تخصیص اعتبار 200 میلیاردی تا عملکرد ورزش اصفهان در رویداد های اخیر

از تخصیص اعتبار 200 میلیاردی تا عملکرد ورزش اصفهان در رویداد های اخیر