مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-20فرهنگي

هر انتخاب و داوری تابع یکسری از سیاست گذاری هاست


به هر حال هر انتخاب و داوری تابع یکسری از سیاست گذاری هاست که مخصوص جشنواره فیلم کوتاه تهران هم نیست و در بسیاری از امور اجرایی هر جشنواره نیز، - این سیاست ها حاکم و وابسته به متولیان جشنواره است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رامتین شهبازی نویسنده، مترجم، پژوهشگر و استاد دانشگاه از یاران و همراهان قدیمی انجمن سینمای جوانان ایران است.

وی سال ها به عنوان عضو هیات انتخاب و داوری، منتقد، پژوهشگر و مدرس در کارگاه ها و نشست های جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور داشته و تجارب ارزنده خود را با فیلمسازان جوان این رویداد در میان گذاشته است.

وی همزمان با برگزاری چهلمین دوره جشنواره و به بهانه چهل سالگی این رویداد خاطراتش را از همراهی با سینماگران باانگیزه و مشتاق فیلم کوتاه مرور کرده است.

شهرام مکری را یکی از فیلمسازان برجسته ای می داند که راه خود را از سینمای جوان به سینمای جهان باز کرد و اعتبار و افتخار آفرینی داشت.

شهبازی مهم ترین فرصت جشنواره تهران را برای فیلم کوتاه در ایجاد امکان دیده شدن آثار می داند و آشنایی با تازه ترین تولیدات سینمای کوتاه را در انتخاب مضامین و فرم هایی برای فیلم های بعدی آن ها پیشنهاد دهنده می داند.

از جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران چه خاطره ای در ذهنتان برجسته به یاد دارید؟ خاطرات زیادی از این رویداد به ثبت رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر انتخاب و داوری تابع یکسری از سیاست گذاری هاست

هر انتخاب و داوری تابع یکسری از سیاست گذاری هاست