مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-10اقتصادي

کاهش هزینه های غیرضرور و کسب درآمدهای پایدار مهم ترین اولویت های شهرداری تهران


معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با تأکید بر اینکه تمرکز مدیریت شهری بر انضباط مالی و بهبود فرآیندهای مالی در شهرداری تهران است، اظهار داشت: - معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با تأکید بر اینکه تمرکز مدیریت شهری بر انضباط مالی و بهبود فرآیندهای مالی در شهرداری تهران است، اظهار داشت: کسب درآمدهای پایدار و کاهش هزینه های غیر ضرور،مهم ترین اولویت های معاونت مالی و اقتصاد شهری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لطف الله فروزنده با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان در مدیریت شهری گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان باید در دستور کار تمام بخش های مدیریت شهری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه موفقیت شهری در گروی کار تیمی و استفاده از خرد جمعی است، افزود: در مجموعه بزرگ شهرداری کار سیستمی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است؛ در عین حالیکه در راستای تسریع و بهبود هر چه بیشتر اهداف مدیریت شهری گام بر داریم از قفل نمودن امور نیز بپرهیزیم، زیرا بزرگترین هدف ما کسب رضایتمندی شهروندان پایتخت است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ادامه ضمن تأکید بر اهمیت اداره کل امور مجامع و حسابرسی در بهینه سازی هزینه ها گفت: هم اکنون عملکرد امور مجامع و حسابرسی، بیانگر میزان تحقق و دستیابی مدیریت شهری به مأموریت ها، سیاست ها، تدابیر و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش هزینه های غیرضرور و کسب درآمدهای پایدار مهم ترین اولویت های شهرداری تهران

کاهش هزینه های غیرضرور و کسب درآمدهای پایدار مهم ترین اولویت های شهرداری تهران