مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-03سياسي

پرداخت مبلغی قابل توجه به عنوان پژوهانه به اساتید تازه استخدام شده


نباید انتظار داشت استادی که تازه وارد دانشگاه شده بتواند با اساتیدی که سال ها تجربه دارند، رقابت کند، بدین ترتیب این اساتید بدون اینکه امتیازی داشته باشند، - ایسنا/خراسان رضوی قائم مقام وزارت علوم گفت: نباید انتظار داشت استادی که تازه وارد دانشگاه شده بتواند با اساتیدی که سال ها تجربه دارند، رقابت کند، بدین ترتیب این اساتید بدون اینکه امتیازی داشته باشند، پژوهانه قابل توجهی دریافت می کنند.

محمد سلیمانی شامگاه 10 مهر در مراسم افتتاحیه مرحله نخست طرح تعالی منش استادی؛ در مسیر فرزانگی که در تالار رودکی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: مبتکر طرح تعالی منش استادی، دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم هستند و بیش از یک سال و نیم بر روی آن کار شده است.

تلاش تیم ایشان برای راه اندازی این طرح جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به سخنان اساتید پیشکسوتی همچون هما زنجانی زاده و مهدی بلالی مود در این مراسم، آنان را افتخارات جامعه برشمرد و بیان کرد: وجود چنین استادانی موجب رشد کشور شده است و شما نواستادان نیز باید چنین دانشجویانی تربیت کنید.

قائم مقام وزارت علوم با بیان اینکه مدیریت حاکم بر این وزارت، مدیریت علمی است، ادامه داد: مسیر کنونی در وزارت علوم، مسیر تحول اساسی و زیربنایی برای رقم زدن جهش های علمی بلندتر است، زیرا مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مبلغی قابل توجه به عنوان پژوهانه به اساتید تازه استخدام شده

پرداخت مبلغی قابل توجه به عنوان پژوهانه به اساتید تازه استخدام شده