مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-06سياسي

قبور مطهر173 شهید نیروی انتظامی استان یزد گلباران شد


همزمان با روزهای آغازین هفته نیروی انتظامی در آیینی معنوی قبور مطهر 173 شهید انتظامی استان یزد گلباران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی، طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد نظامی و انتظامی استان، قبور مطهر 173 شهید نیروی انتظامی یزد غبارروبی و گلباران شد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد در این باره به خبرنگار فارس اظهار کرد: شهدای نیروی انتظامی سند افتخار و عزت سبزپوشان فراجا در کشور هستند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها لازمه ترویج فرهنگ مقاومت در برابر سودجویان است.

وی با بیان این که نیروی انتظامی با تمام توان و ظرفیت پاسدار امنیت عمومی کشور است، افزود: جنایتکاران بدانند به هیچ عنوان اجازه هیچ عرض اندامی به مخلان نظم و امنیت نخواهیم داد.

فرمانده انتظامی استان یزد در خصوص مراسم بزرگداشت شهدای فراجا در این استان نیز گفت: پرسنل فرماندهی انتظامی استان یزد با حضور در این مراسم معنوی و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و تقدیم شاخه های گل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بر تداوم راه نورانی آنها در جامعه اسلامی تاکید کردند.

همچنین مشابه این آیین با حضور آحاد مردم، خانواده های معزز شهیدان و مسئولان در اکثر مناطق شهری و روستاهای استان باشکوه برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبور مطهر173 شهید نیروی انتظامی استان یزد گلباران شد

قبور مطهر173 شهید نیروی انتظامی استان یزد گلباران شد