مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 12:152023-09-23سياسي

جزییاتی از دلایل توقف پروژه سایت پاکسار در قزوین


با توجه به مباحث پیش آمده در خصوص پروژه تصفیه شیرآبه پسماند سایت پاکسار قزوین، برخی از اعضای شورای شهر به بیان علت تعطیلی این پروژه پرداختند و مطالب قابل تاملی را بیان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، چند روزی است که ماجرای توقف پروژه تصفیه شیرابه پسماند سایت پاکسار قزوین توسط پارلمان محلی بر سر زبانها افتاده و سبب شکل گیری حرف و حدیث هایی شده است.

در اذهان عمومی این سوال ایجاد شده که علت این ماجرا چه بوده و چرا این موضوع اتفاق افتاده است؟ آیا شهرداری برای اجرای پروژه هماهنگی لازم را با شورای شهر قزوین نداشته که جلوی یک پروژه ای که گفته می شود پیشرفت هایی هم داشته، توسط شورای شهر گرفته شده است؟ یا ماجرا ابعاد دیگری هم دارد.

برای پیگیری این ماجرا با چند تن از اعضای شورای شهر قزوین گفت و گو کرده ایم که به تشریح موضوع و بیان مطالبی پرداختند که بعضا جای تامل دارد.

شهرداری در اجرای پروژه سایت پاکسار تخلف کرده است علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در گفت وگو با خبرنگار فارس به صدور مجوز ترک تشریفات به مبلغ بیش از 63 میلیارد ریال به شهرداری قزوین جهت احداث تصفیه خانه شیرابه در سایت پاکسار اشاره کرد و افزود: در خلال کار، پیش از آنکه مجوز شورا به تاییدیه فرمانداری برسد و به شورا ابلاغ شود و سپس شورا آن را به شهرداری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از دلایل توقف پروژه سایت پاکسار در قزوین

جزییاتی از دلایل توقف پروژه سایت پاکسار در قزوین