مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-18سياسي

حوزویان تهران آماده پوشیدن لباس رزم و اعزام به غزه هستند


مدیریت حوزه علمیه استان تهران در پیامی حمله وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی به بیمارستان را محکوم و آمادگی خود را برای اعزام به غزه اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مدیریت حوزه علمیه تهران ضمن بیانیه ای اعلام کرد اگر رهبر عزیزمان اجازه فرموده و مسئولان نظام صلاح بدانند، عموم حوزویان تهران آماده پوشیدن لباس رزم و اعزام به غزه هستند.

متن بیانیه به این شرح است بسم الله القاصم الجبارین رژیم سفاک و خون آشام و اشغالگر قدس در اقدامی جنایتکارانه و با قساوت تمام بیمارستان المعدانی غزه را با بمب.

های اهدایی شیطان بزرگ به خاک و خون و آتش کشید.

این جنایت جنگی بی سابقه که خلاف همه قوانین انسانی و بین المللی است در مقابل چشمان کور سازمان های بین المللی که فریاد ریاکارانه و دروغ دفاع از حقوق بشر آنها گوش فلک را کر کرده است انجام می گیرد که با کمال بی شرمی در مقابل این جنایت ها سکوت کرده اند.

امشب هولوکاست واقعی توسط سگ های کثیف و هار صهیونیست در بیمارستان غزه به وقوع پیوست و زنان و کودکان پناه برده به بیمارستان به همراه مجروحان و پزشکان و کادر درمان قطعه قطعه شده و در آتش کینه صهیونیستهای کافر سوختند.

لعنت و نفرین خدا بر نظاره کنندگان بی شرم بین المللی، نفرین بر برخی سران نامسلمان کشورهای اسلامی که به جای دفاع از مظلومان غزه کشتی کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزویان تهران آماده پوشیدن لباس رزم و اعزام به غزه هستند

حوزویان تهران آماده پوشیدن لباس رزم و اعزام به غزه هستند