مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-05بين الملل

تصرف جزایر خرسون توسط ارتش روسیه


یکی از فرماندهان ارتش روسیه اعلام کرد که نیروهای روسی بار دیگر جزایر خرسون در دهانه رودخانه دنیپرو را تصرف کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، به گفته فرمانده جوخه کورسک ارتش روسیه مستقر در جزایر خرسون در دهانه رودخانه دنیپرو، این جزایر پیش از تخریب قسمتی از سد و نیروگاه برق آبی کاخوفکا به تصرف ارتش این کشور در آمده بود اما نیروهای روسی در پی شکستن این سد و جاری شدن سیل، مجبور شدند مواضع خود در این جزایر را ترک کنند.

این فرمانده ارتش روسیه اظهار کرد: واحدهای تیپ دفاع ساحلی گروه دنیپرو ارتش روسیه، به تازگی بار دیگر کنترل بیش از 90 درصد از این جزایر را در دست گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای اوکراینی هر روز در تلاش هستند تا به این جزایر، به خصوص در ساحل سمت چپ رودخانه دنیپرو نفوذ کنند، افزود: این تلاش ها به صورت اعزام گروه های خرابکار و نیز واحدهای شناسایی و نیروهای عملیات ویژه انجام می شود و آنها به دنبال بررسی و شناسایی مواضع ضعف نیروهای روسیه در این جزایر هستند تا با نیروهای اصلی خود به آن مواضع ضربه بزنند.

جانشین فرمانده لشکر بهموت روسیه که در این منطقه مستقر است نیز در این باره به خبرنگار ریانووستی، گفت: این منطقه به صورت شبانه روزی از سوی نیروهای روسیه تحت نظارت قرار دارد و از آنجایی که به دلیل جغرافیای خاص این منطقه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصرف جزایر خرسون توسط ارتش روسیه

تصرف جزایر خرسون توسط ارتش روسیه