مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 18:502023-10-01بين الملل

الحشد الشعبی: در کنار دولت، به ملت عراق خدمت می کنیم


رییس سازمان الحشد الشعبی ضمن قدردانی از حمایتهای نخست وزیر عراق برای برگزاری مراسم اربعین، تأکید کرد که الحشد اجازه نمی دهد امنیت و ثبات عراق از بین برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فالح الفیاض رییس سازمان الحشد الشعبی (بسیج مردمی) عراق بعد از ظهر امروز یکشنبه تأکید کرد که این سازمان در کنار دولت، در خدمت همه مردم عراق است.

شبکه خبری الفرات به نقل از الفیاض گزارش داد، قهرمانان الحشد الشعبی در جریان مراسم اربعین، خدمات زیادی به زائران ارائه کردند و ما نیز از حمایتهای نخست وزیر محمد السودانی برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم، کمال قدردانی را داریم.

محمد التمیمی از فرماندهان سازمان الحشد الشعبی ششم شهریور ماه خبر داد که فرمانده نیروی زمینی ارتش عراق، درباره تأمین امنیت مراسم اربعین، نشست مهمی با فرماندهان الحشد و نیروهای امنیتی برگزار کرد.

التمیمی با بیان اینکه نیروهای الحشد الشعبی هم میزان آماده باش خود را افزایش داده اند و چهار هزار نیرو مستقر کرده اند، تصریح کرد: الحشد الشعبی تمامی امکانات خود را برای نقل و انتقال زائران از المنذریه و سایر مناطق به کار گرفته است.

مهمترین بخش طرح حمایت از زائران در مناطق تحت کنترل الحشد در خانقین تا مناطق حمرین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحشد الشعبی: در کنار دولت، به ملت عراق خدمت می کنیم

الحشد الشعبی: در کنار دولت، به ملت عراق خدمت می کنیم