مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-16سياسي

ماجرای بسته شدن میکروفون نماینده مجلس چه بود؟


قالیباف در پاسخ به فریادهای این نماینده مجلس خطاب به او گفت: آقای صباغیان شما خودت داری خلاف قانون عمل می کنی؛ الان به عنوان مخالف باید صحبت کنید [اما] دارید درباره موضوع دیگری صحبت می کنید؛ - دیروز 10 بار صحبت کردید و همیشه خلاف آیین نامه به عنوان مخالف ثبت نام می کنید اما تذکر می دهید.

شما مخالف هستید و بفرمایید به عنوان مخالف صحبت کنید و غیر از مخالف نمی توانید صحبت کنید.

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل خاموش شدن میکروفون خود حین صحبت کردن، ضمن اعتراض شدید و فریاد خطاب به رییس مجلس، اورا دیکتاتور خطاب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا صباغیان نماینده مردم ابرکوه، بافق، مهریز و خاتم در مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح امروز دوشنبه مجلس در جریان رسیدگی به بند ب ماده 62 لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران در مخالفت با  تصویب این بند اظهار کرد: در این ماده گفته شده که نسبت به واگذاری زمین به بخش خصوصی اقدام شود و هیچ بحثی از قوانین و ضوابط مطرح نشده است و ما به دولت اختیار را می دهیم که به هر نحوی اقدام کند.

وی در ادامه در تذکری خطاب به رییس مجلس گفت: آقای قالیباف یک تذکر ماده 180 دارم؛ سوالم از شما این است که چرا اخطار و تذکر را بسته اید؟ پاسخی بدهید که بر اساس کدام ماده آیین نامه داخلی بسته اید؟ آقای قالیباف خواهش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای بسته شدن میکروفون نماینده مجلس چه بود؟

ماجرای بسته شدن میکروفون نماینده مجلس چه بود؟