مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-21اقتصادي

پارک 6 هکتاری شهدای میراشرف در اردبیل افتتاح شد


افتتاح پارک شهدای میراشرف با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در راستای تحقق آرزوی دیرین مردم منطقه میراشرف انجام گرفت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری ظهر امروز در آیین افتتاح پارک 6 هکتاری شهدای میراشرف اظهار کرد: شهرداری اردبیل با هدف توسعه متوازن در تمامی مناطق علاوه بر افتتاح پارک 6 هکتاری در منطقه 4 اردبیل چندین پروژه دیگر را در دست اقدام دارد که همه در راستای خدمت رسانی و افزایش نشاط اجتماعی است.

وی با بیان اینکه توسعه فضای سبز آرزوی دیرین مردم این منطقه بود افزود: این پارک با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال به زمین چمن فوتبال، رینگ دوچرخه سواری، پارک کودک، زمین چند منظوره ساحلی و پارکینگ ویژه خودرو مجهز شده و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

شهردار اردبیل ادامه داد: رسیدن به سرانه فضای سبز استاندارد در اردبیل یکی از اهداف مهم شهرداری است که گام های مناسبی در این راستا برداشته شده است و می توان گفت که با تداوم این روند و تحقق اهداف سرانه فضای سبز در اردبیل به نقطه استاندارد برسد.

المان وحدت تا یک ماه آتی تکمیل می شود در بخش دیگری از این مراسم، میرمحمد سیدهاشمی، رییس شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه مشکلات مردم مناطق مختلف اردبیل از سوی اعضای شورای شهر بررسی می شود افزود: کلنگ زنی و افتتاح پارک 6 هکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک 6 هکتاری شهدای میراشرف در اردبیل افتتاح شد

پارک 6 هکتاری شهدای میراشرف در اردبیل افتتاح شد