مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:302023-09-30حوادث

آتش نشانان در قالب طرح نهضت ملی مسکن می توانند صاحب مسکن شوند


آتش نشانان می توانند در قالب طرح نهضت ملی مسکن و همچنین طرح جوانی جمعیت صاحب مسکن شوند.

- ایسنا/ایلام معاون استاندار ایلام گفت: آتش نشانان می توانند در قالب طرح نهضت ملی مسکن و همچنین طرح جوانی جمعیت صاحب مسکن شوند.

مهندس سعید هژبری امروز شنبه 8 مهر در مراسم گرامیداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی اظهار کرد: آتش نشانان، ایثارگران عاشقی هستند که در میان شعله های آتش ققنوس وار برای حفظ جان و مال شهروندان تلاش می کنند.

وی نقش آتش نشانان در برگزاری کنگره اربعین را بسیار پُررنگ و مهم دانست و گفت: آتش نشانان علاوه بر ماموریت ذاتی خود، با آب پاشی و تلطیف هوای نقطه صفر مرزی نقش مهمی در پیشگیری از بحران و گرمازدگی زائران داشتند.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: آتش نشانان ایلامی نگران موضوع مسکن نباشند زیرا این عزیزان می توانند در قالب طرح نهضت ملی مسکن و همچنین طرح جوانی جمعیت صاحب مسکن شوند.

هژبری گفت: در صورتی که شهرداری زمین مورد نیاز برای ایجاد ایستگاه جدید آتش نشانی در شهر ایلام را تامین کند، آماده ی ساخت ایستگاه جدید در مرکز استان هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری کنگره اربعین را محور همدلی و وحدت دانست و افزود: نیروهای مردمی و نظامی، دستگاه های اجرایی، رسانه ها، شهرداری ها و دهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانان در قالب طرح نهضت ملی مسکن می توانند صاحب مسکن شوند

آتش نشانان در قالب طرح نهضت ملی مسکن می توانند صاحب مسکن شوند