مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-14حوادث

توقیف 3 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرکز خراسان جنوبی


در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزییات اخباری با عناوین کشف 4 هزار و 400 تن پیاز زعفران قاچاق و شناسایی 22 دستگاه موتور سیکلت متخلف در سرایان، - خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزییات اخباری با عناوین کشف 4 هزار و 400 تن پیاز زعفران قاچاق و شناسایی 22 دستگاه موتور سیکلت متخلف در سرایان، توقیف 3 هزار لیتر سوخت قاچاق در بیرجند و توقیف چوب های قاچاق در بشرویه قرار می گیریم.

کشف 4400 تن پیاز زعفران قاچاق در سرایان  سرهنگ مهدی شکوهی راد، فرمانده انتظامی سرایان اظهارداشت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به 2 دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند که برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

  وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو ها، 4 تن و  400 کیلو گرم پیاز زعفران قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا برنظریه کارشناسان مربوط بالغ بر 250 میلیون ریال برآورد شد.

  به گفته فرمانده انتظامی شهرستان سرایان در این رابطه 2 متهم دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

شناسایی 22 دستگاه موتور سیکلت متخلف این مقام انتظامی ادامه داد: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد با موتورسیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 3 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرکز خراسان جنوبی

توقیف 3 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرکز خراسان جنوبی