مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 18:302023-10-14سياسي

قاضی عسکر: مداحان اشعار مأیوس کننده نخوانند


تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: باید این آستان مقدس کانون معارف الهی و معرفی درست دین مذهب و فرهنگ دینی قرار گیرد و در این راستا باید مداحان از اشعار و یا مصیبت های خلاف و مأیوس کننده استفاده نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بعدازظهر امروز در آیین افتتاحیه هفته فرهنگی شهرستان ری و بزرگداشت میلاد حضرت سیدالکریم(ع) با اشاره به روایات و آیات به اهداف اصلی زیارت پرداخت و اظهار کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که زائر پس از ورود و خروج در این آستان های مقدس و نورانی به خدا نزدیک تر شده باشد.

وی ایجاد تحول روحی و اخلاقی زائر پس از زیارت را از دیگر نکات و اهداف مهم یاد کرد و گفت: همواره به خادمان و همکاران در این آستان توصیه می کنیم با روی خوش و لبخند با مردم و زائران روبه رو شوند و خیرمقدم بگویند این مکان برای او اثرگذار خواهد بود چرا که بر اساس روایات اگر نمی توانید با اموال خود همه را جذب کنید با اخلاق طبق سیره ائمه و پیامبران این کار را انجام دهید.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با تاکید بر اینکه در اماکن زیارتی باید چنان جاذبه ایجاد کنیم که زائر دفعه بعد هم رغبت کند و با عشق در این اماکن حاضر شود، اضافه کرد: نقش و اهمیت توبه و استغفار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی عسکر: مداحان اشعار مأیوس کننده نخوانند

قاضی عسکر: مداحان اشعار مأیوس کننده نخوانند