مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 23:202023-10-08اقتصادي

استاندار فارس: شهرداری ها اجرای طرح نهضت ملی مسکن را تسهیل کنند


استاندار فارس با اشاره به اهمیت تسریع اجرای طرح نهضت ملی مسکن، گفت: شوراها و شهرداری های استان فارس با کاهش هزینه های صدور پروانه ی ساخت، روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان را تسهیل کنند.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به اهمیت تسریع اجرای طرح نهضت ملی مسکن، گفت: شوراها و شهرداری های استان فارس با کاهش هزینه های صدور پروانه ی ساخت، روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان را تسهیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه امروز، 16 مهر در جمع تعدادی از شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان در شیراز، گفت: شوراها و شهرداری های استان فارس با کاهش هزینه های صدور پروانه ساخت، روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان را تسهیل کنند.

وی تصریح کرد: بخش عمده درآمد شهرداری ها متکی به درآمدهای حاصل از صدور مجوز و پروانه ساخت وساز است و هرچه این کار رونق بیشتری داشته باشد قطعا درآمد بیشتری هم نصیب شهرداری ها خواهد شد.

ایمانیه ادامه داد: شهرداری ها اگر با سختگیری و مطالبه رقم های سنگین مانع از ساخت وساز شوند هیچ درآمدی نخواهند داشت اما اگر شرایط را به گونه ای تسهیل و فراهم کنند که عده بیشتری از مردم ترغیب به ساخت وساز شوند درآمد شهرداری ها نیز به همان نسبت افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار فارس: شهرداری ها اجرای طرح نهضت ملی مسکن را تسهیل کنند

استاندار فارس: شهرداری ها اجرای طرح نهضت ملی مسکن را تسهیل کنند