مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-07اقتصادي

240 واحد تولیدی راکد در آذربایجان غربی به چرخه فعالیت بازگشته است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: 240 واحد تولیدی راکد در استان با همت تیم اقتصادی دولت به چرخه تولید بازگشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، جواد کرمی معاون اقتصادی استاندار در آیین بهره برداری از فاز اول واحد نشاسته صنایع تبدیلی پایارد در شهرستان نقده که مناسبت روز ملی روستا و عشایر انجام گرفت، افزود: ریل گذاری و آماده سازی زیرساخت ها برای فعالان اقتصادی در استان انجام می شود تا آنان بدون دغدغه بتوانند در این مسیر به تولید و خدمت بپردازند.

وی با بیان اینکه توجه به دیپلماسی فعال اقتصادی بیانگر تلاش مستمر دولت و استاندار آذربایجان غربی در بهبود روند کسب و کار و معیشت مردم منطقه است، اضافه کرد: تفاهم نامه های خوبی با استان های مرزی ترکیه و عراق در این زمینه منعقد شده است و براساس این تفاهم نامه ها در قالب فعالیت های اقتصادی و گردشگری تعاملات مطلوبی رقم خواهد خورد.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: در بهار سال آتی نشست استانداران جنوب شرقی ترکیه در ارومیه در راستای تفاهم نامه های منعقد شده برگزار می شود.

کرمی ادامه داد: توسعه اقتصادی استان مهمترین هدفی است که در حال پیگیری توسط تیم اقتصادی دولت سیزدهم بوده و نتیجه آن در تامین اشتغال استان مشخص و واضح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

240 واحد تولیدی راکد در آذربایجان غربی به چرخه فعالیت بازگشته است

240 واحد تولیدی راکد در آذربایجان غربی به چرخه فعالیت بازگشته است