مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 08:302023-09-27ورزشي

دختران ملایری؛ نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ کشور


دختران ملایری با کسب 37 مدال طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ دختران کشور بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند.

- ایسنا/همدان دختران ملایری با کسب 37 مدال طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ دختران کشور بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر، در این مسابقات که به میزبانی استان تهران برگزار شد، دختران ملایری به نمایندگی از استان همدان با حضوری قدرتمند ظاهر شدند.

دختران ملایری که با مربیگری فاطمه امیری و زند مقدم به سرپرستی نازنین غلامی در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند، توانستند با همت و تلاشی خستگی ناپذیر با کسب 37 مدال درخشان این مسابقات با افتخار بر سکوی نایب قهرمانی آن بایستند.

الینا قنبری، صحرا نوروزی، زهرا فتاحی، فاطمه روستایی، فرینا رضایی، مائده نادعلی، زهرا بیات، هانیه فتاحی، نازنین غلامی، مریم غلامی، سنا زرینی، سارینا تکلو و وانیا نورمحمدی مقام اول و مدال طلا، مائده عابدی، سلنا بشیری، نفس ترکاشوند، تیدا پیرحیاتی، الهه حسن پری، ریحانه زارع، مریم نهاوندی، الناز ترکاشوند، ستایش بیات، مائده دهقان، پگاه کریم زاده، سارینا میرزایی و هستی دهنوی مقام دوم و مدال نقره، ستایش میرزایی، پریا احمدی، زهرا محرابی، مهدیس یاری، محدثه الوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران ملایری؛ نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ کشور

دختران ملایری؛ نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ کشور