مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-13سياسي

اسراییل از این پس دیگر آرامش نخواهد داشت


امام جمعه رشت، با اشاره به گستردگی و ویژگی های حرکت جوانان فلسطینی علیه اسراییل، گفت: رژیم صهیونیستی دیگر به پایان راه نزدیک شده و از این پس آرامش نخواهد داشت.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، با اشاره به گستردگی و ویژگی های حرکت جوانان فلسطینی علیه اسراییل، گفت: رژیم صهیونیستی دیگر به پایان راه نزدیک شده و از این پس آرامش نخواهد داشت.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به شکوه و عظمت عملیات طوفان الاقصی که به دست جوانان فلسطینی طراحی و اجرا شده است، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی دیگر به پایان راه نزدیک شده و از این پس آرامش نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه اسراییل متحمل شکست سنگینی شده و طبق فرمایش رهبر انقلاب این شکست جبران ناپذیر و غیر قابل ترمیم است، افزود: رهبری در سخنرانی اخیرشان در جمع نیروهای مسلح به مظلومیت ملت فلسطین و جنایتکاری رژیم صهیونیستی اشاره کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به گستردگی و ویژگی های حرکت جوانان فلسطینی علیه اسراییل، اضافه کرد: جبهه مقاومت فلسطین جنگی تمام عیار و غافلگیرانه را علیه دشمنان آغاز کرده و دنیا را در حیرت فرو برده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی در دل دشمنان اسلام ترس و وحشت ایجاد کرده است، عنوان کرد: صهیونیست ها شکست خودشان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل از این پس دیگر آرامش نخواهد داشت

اسراییل از این پس دیگر آرامش نخواهد داشت