مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 20:352023-10-11اقتصادي

تخفیف 25 درصدی و اعطای مشوق های ساخت وساز تا پایان آذر


معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد از تخفیف 25درصدی و اعطای مشوق های ساخت وساز تا پایان آذر ماه خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد از تخفیف 25درصدی و اعطای مشوق های ساخت وساز تا پایان آذر ماه خبر داد.

قاسم زوکی نژاد اظهار کرد: با توجه به رکود نسبی حوزه ساخت وساز به عنوان یکی از بخش های مهم اقتصاد شهری که متاثر از شاخص های کلان اقتصادی کشور است، در پاسخ به نیاز شهروندان و سرمایه گذاران و در راستای ایجاد محرک های اقتصادی در صنعت ساخت و ساز و صنوف وابسته، مشوق های متعددی در نود و یکمین جلسه علنی شورا به تصویب رسید.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات پراهمیت این مصوبه، افزایش میزان تخفیف در پرداخت نقدی عوارض از 14 به 25 درصد تا پایان آذرماه سال جاری است که می تواند در ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران نقش مؤثری داشته باشد.

معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد خاطرنشان کرد: علاوه بر تخفیف و تسهیل شرایط پرداخت عوارض، اعمال معافیت در پرداخت برخی عوارض و نیز کاهش چشمگیر میزان عوارض صدور پروانه و پایانکار ساختمانی اعم از عوارض زیربنای بهره برداری های مختلف، عوارض ارزش افزوده اجرای طرح های عمران شهری و تغییر کاربری عرصه ناشی از اجرای طرح های تفصیلی جدید که یکی از موانع سرمایه گذاران در اخذ مجوز و گواهی شهرداری بوده، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 25 درصدی و اعطای مشوق های ساخت وساز تا پایان آذر

تخفیف 25 درصدی و اعطای مشوق های ساخت وساز تا پایان آذر