مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-16سياسي

انتقاد عضو شورای شهر بندرعباس از منفعت طلبی ستاد اجرایی در بندرعباس


عضو شورای شهر بندرعباس از تغییر کاربری دو قطعه زمین در غرب بازارماهی فروشان قدیم خبر داد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) قصد دارد کاربری این زمین ها که فضای سبز است را به مسکونی- تجاری تغییر دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد کناری نژاد عضو شورای شهر بندرعباس امروز در نطق پیش از دستور نود هشتمین جلسه شورا در واکنش به اتصال فارس به دریا گفت: الحاق روستاهای هرمزگان به فارس افزون بر نداشتن مبنای کارشناسی موضوعی تنش زا و برخلاف قاعده همگرایی ملی است.

وی افزود: جناب رییس جمهور شما را مدیری عدالتخواه می دانیم انتظارمان از شما جلوگیری از اتخاذ چنین تصمیمات غیرکارشناسانه از لحاظ نگاه عدالتگرایانه در استان هرمزگان است.

ستاد اجرایی بدنبال تغییر کاربری فضای سبز به تجاری است عضو شورای شهر در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: قرار است دو قطعه زمین با بیش از سه هزار متر مربع در ضلع غربی بازار ماهی فروشان قدیم واقع در محله پشت شهر از فضای سبز به مسکونی-تجاری تغییر کاربری شود.

 این محل تا حوالی سال 83 دریا بوده است و در سال 1391 پروژه احداث بلوار آغاز می شود.

پس از احداث بازار ماهی فروشان جدید و جمع آوری دست فروشان اراضی با توجه درخواست اهالی و کمبود فضای سبز در محله پشت شهر برای ایجاد فضای سبز تحویل شهرداری بندرعباس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو شورای شهر بندرعباس از منفعت طلبی ستاد اجرایی در بندرعباس

انتقاد عضو شورای شهر بندرعباس از منفعت طلبی ستاد اجرایی در بندرعباس