مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-08سياسي

شکست مفتضحانه اسراییل باعث خرسندی مسلمین است


یک عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ابراز خرسندی مردم از موفقیت عملیات طوفان الاقصی در اکثر شهرهای ایران نشان داد که مسئله اول دنیای اسلام، - یک عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ابراز خرسندی مردم از موفقیت عملیات طوفان الاقصی در اکثر شهرهای ایران نشان داد که مسئله اول دنیای اسلام، فلسطین است و مبارزه با این رژیم و شکست مفتضحانه آن باعث خرسندی مسلمین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر شربیانی در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: استراتژی گفتمان مقاومت به عنوان نماد سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و طراحی مقام معظم رهبری سرفصلی است که در چند دهه گذشته پیگیری شده و امروز نتایج خود را نشان می دهد.

این عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران با بیان اینکه حزب الله لبنان در سال 2006 این معادله را برعکس کرد و بار دیگر در روز گذشته شاهد پیروزی نیروهای محور مقاومت بودیم، افزود: امروز تفکر و عقیده مقاومت و وحدت بر محور اسلام سیاسی توانست افسانه شکست ناپذیری اسراییل را وارد معادله جدیدی کند.

برای اولین بار سیستم اطلاعاتی رژیمی که فکر می کند می توان در ایران براندازی کند، آنچنان غافل می شود که از تشخیص عملیات های پیچیده سایبری و دریای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست مفتضحانه اسراییل باعث خرسندی مسلمین است

شکست مفتضحانه اسراییل باعث خرسندی مسلمین است