مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:052023-09-30اقتصادي

مرحله جدید مرمت مسجد جامع اردستان آغاز شد


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردستان گفت: مرحله جدید عملیات اجرایی مرمت مسجد جامع این شهرستان با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان اعتبار آغاز شد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردستان گفت: مرحله جدید عملیات اجرایی مرمت مسجد جامع این شهرستان با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان اعتبار آغاز شد.

نرگس بهشاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به نیازسنجی که برای بهسازی و مرمت پشت بام مسجد جامع اردستان وجود داشت، مرحله جدید بهسازی شامل سبک سازی و کاهگل و سنگ فرش پشت بام ضلع غربی مسجد آغاز شد.

وی با بیان اینکه همچنین در قسمت سردر غربی مسجد جامع ساخت ساباط که بیشتر بخشی از آن به همراه رفع خطر سردر انجام می شود نیز در دستور کار اداره میراث فرهنگی قرار دارد، افزود: اعتباری که برای انجام بهسازی و مرمت و ساباط مسجد جامع اردستان در نظر گرفته شده حدود 500 میلیون تومان است.

این بنای تاریخی به حال خود رها شده است رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردستان در خصوص گلایه مردم و فعالان حوزه میراث فرهنگی در خصوص وضعیت نظافت و مخصوصا سرویس های بهداشتی مسجد جامع اردستان گفت: مسجد جامع اردستان شاخص ترین اثر تاریخی شهرستان است، ولی کمبود اعتبارات باعث شده در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله جدید مرمت مسجد جامع اردستان آغاز شد

مرحله جدید مرمت مسجد جامع اردستان آغاز شد