مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 19:102023-10-11سياسي

کارگروه وقف در مجمع نمایندگان طلاب شکل خواهد گرفت


مجمع نمایندگان طلاب خود را موظف می داند که کارگروه وقف را تشکیل دهد زیرا وقف، عامل اصلی نیکوکاری در جامعه بوده و نیازهای بسیاری را برطرف می کند و هر جا موقوفات به کار گرفته شده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر در جمع مدیرکل و مسئولان اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف اظهار کرد: اعزام مبلغ، یکی از مهمترین بخش های سازمان اوقاف به شمار می رود.

وی افزود: با پیشرفت انقلاب و ویژگی های تمدن اسلامی، باید متناسب با گام دوم انقلاب قدم برداریم زیرا این بیانیه، دستورالعملی برای دستگاه های حاکمیتی و آحاد جامعه است.

رییس مجمع نمایندگان طلاب به لزوم همراهی سازمان اوقاف با بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و ابراز کرد: امروز سازمان اوقاف است که اگر می خواهد ثابت کند این همراهی وجود دارد، باید شاهد ثبت موقوفاتی برای حمایت از فلسطین باشیم.

وی ادامه داد: لازم است میز فلسطین یا کارگروهی با همین عنوان، در این ایام تشکیل شود و اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف، حتما به این مسئله ورود کند.

رضوی مهر خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان طلاب خود را موظف می داند که کارگروه وقف را تشکیل دهد زیرا وقف، عامل اصلی نیکوکاری در جامعه بوده و نیازهای بسیاری را برطرف می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه وقف در مجمع نمایندگان طلاب شکل خواهد گرفت

کارگروه وقف در مجمع نمایندگان طلاب شکل خواهد گرفت