مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-08سياسي

چمران: طوفان الاقصی خانه های عنکبوتی رژیم اشغالگر قدس را در هم می کوبد


رییس شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در فلسطین، گفت: امیدواریم طوفان الاقصی بگونه ای باشد که خانه های عنکبوتی رژیم اشغال گر قدس را در هم بکوبد و دنیا را از دست این رژیم کودک کش نجات دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر به موضوع فلسطین اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین خبرها حمله فلسطین به اسراییل بود و نمی توان از این خبر گذشت.

امیدواریم طوفان الاقصی بگونه ای باشد که خانه های عنکبوتی رژیم اشغال گر قدس را در هم بکوبد و دنیا را از دست این رژیم کودک کش نجات دهد.

رییس شورای شهر تهران در ادامه به روز کودک اشاره کرد و گفت: امروز قرار است معاونت اجتماعی در اینباره توضیحاتی ارائه کند.

چمران همچنین به روز تهران اشاره کرد و گفت: قرار است طرحی در این زمینه ارائه شود؛ امیدوارم بتوانیم روز تهران را در تقویم بگنجانیم که این برای مدیریت شهری یک موفقیت محسوب می شود.

وی در ادامه به افتتاح بزرگراه شهید بروجردی اشاره کرد و گفت: روز سه شنبه هفته جاری هم ایستگاه مترو و چند کیلومتر از خطوط مترو افتتاح می شود.

رییس شورای شهر تهران با تأکید بر این موضوع که بنده اصرار به خرید واگن و اتوبوس دارم، گفت: این دو موضوع به شدت پیگیری می شود و ماهی یکبار شهردار و یا معاونینش در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: طوفان الاقصی خانه های عنکبوتی رژیم اشغالگر قدس را در هم می کوبد

چمران: طوفان الاقصی خانه های عنکبوتی رژیم اشغالگر قدس را در هم می کوبد