مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-01سياسي

نخستین جشنواره انگور در چهارمحال وبختیاری برگزار می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از برگزاری اولین جشنواره انگور استان در آستانه عید ولادت پیامبر اکرم(ص) وامام جعفر صادق (ع) در شهر گهرو شهرستان کیار خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از برگزاری اولین جشنواره انگور استان در آستانه عید ولادت پیامبر اکرم(ص) وامام جعفر صادق (ع) در شهر گهرو شهرستان کیار خبر داد.

حسین برزگر 9 مهرماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، ایجاد نشاط اجتماعی در آستانه عید ولادت پیامبر عظیم الشان اسلام و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام را یکی از اهداف اصلی جشنواره برشمرد و اظهار کرد: شور و نشاط اجتماعی تاثیر زیادی در جذب نگاه نوجوان و جوانان به برنامه های درون مرزی و دوری از برنامه های برون مرزی دارد.

برزگر جشنواره انگور را فرصتی برای ایجاد نشاط و شادابی توام با انتقال فرهنگ های بین نسلی عنوان کرد و افزود: یکی دیگر از اهداف برپایی این جشنواره معرفی استعدادها و ظرفیت های گردشگری منطقه و نشان دادن تنوع های موجود در چهارمحال و بختیاری است که می تواند تاثیر بسزایی در گسترش دامنه تاثیرات گردشگری کشاورزی و اقتصاد آن در منطقه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره انگور در چهارمحال وبختیاری برگزار می شود

نخستین جشنواره انگور در چهارمحال وبختیاری برگزار می شود