مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 10:172023-09-27پزشكي

درخواست WHO برای ممنوعیت سیگار کشیدن نوجوانان در مدارس


سازمان جهانی بهداشت (WHO) روز گذشته (سه شنبه) از کشورها خواست برای محافظت از نوجوانان و جوانان، سیگار کشیدن و استفاده از سیگار الکترونیکی را در مدارس ممنوع کنند.

- سازمان جهانی بهداشت (WHO) روز گذشته (سه شنبه) از کشورها خواست برای محافظت از نوجوانان و جوانان، سیگار کشیدن و استفاده از سیگار الکترونیکی را در مدارس ممنوع کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آناتولی، سازمان جهانی بهداشت در یک بیانیه مطبوعاتی در این باره گفت: صنعت دخانیات بی امان جوانان را هدف قرار می دهد و طبق آمار فعلی از هر 10 فرد سیگاری 9 نفر قبل از سن 18 سالگی شروع به سیگار کشیدن می کنند.

این آژانس سازمان ملل متحد همچنین هشدار داد: این محصولات همچنین از طریق فروش سیگارهای یکبار مصرف و سیگارهای الکترونیکی که معمولاً فاقد هشدارهای بهداشتی هستند برای جوانان مقرون به صرفه تر شده است.

یک مقام سازمان جهانی بهداشت در این باره اظهار کرد: چه در زمان نشستن در کلاس، بازی کردن در بیرون یا انتظار در ایستگاه اتوبوس مدرسه، ما باید در تمام شرایط از جوانان در برابر دود سیگار و سیگارهای الکترونیکی و همچنین تبلیغاتی که باعث می شوند تا جوانان به سمت مصرف این محصولات سوق داده شوند، محافظت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست WHO برای ممنوعیت سیگار کشیدن نوجوانان در مدارس

درخواست WHO برای ممنوعیت سیگار کشیدن نوجوانان در مدارس