مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-12سياسي

دیدار با 3هزار خانواده شهید در گیلان


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: مقرر شد از ابتدای هفته دفاع مقدس تا هنگام برگزاری کنگره شهدای این استان با سه هزار خانواده شهید دیدار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا داوطلب طرح نهضت دیدار با خانواده شهدا را یکی از برنامه های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و توضیح داد: دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان یک افتخار است و موجب تجدید روحیه جهت خدمتگزاری می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه استان گیلان با 33 هزار ایثارگر، چهار درصد ایثارگران کشور را تحت پوشش دارد، افزود: وظیفه داریم از فرصت نهضت دیدار و سرکشی و دلجویی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران کمال بهره را ببریم.

او خواستار نهادینه شدن نهضت دیدار با خانواده های شهدا در میان مدیران دستگاه ها با همراهی بنیاد شد و گفت: در آستانه دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان هستیم و لذا با مشارکت دستگاه ها و سپاه نواحی اقدام به دیدار با خانواده های شاهد و ایثارگر در سطح روستا و شهر و بخش و شهرستان خواهیم کرد.

داوطلب با بیان اینکه مقرر شد از ابتدای هفته دفاع مقدس با سه هزار خانواده شهید دیدار شود که تاکنون نزدیک به 1500 دیدار انجام شده و به ثبت رسیده است، گفت: در این حرکت، سپاه استان، بنیاد، مدیران ارشد استان و مدیران ادارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار با 3هزار خانواده شهید در گیلان

دیدار با 3هزار خانواده شهید در گیلان