مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-21سياسي

اجلاسیه اصلی کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم برگزار می شود


جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از برگزاری اجلاسیه اصلی کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم خبر داد.

- جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از برگزاری اجلاسیه اصلی کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اطلاعیه ای زمان آغاز اجلاسیه اصلی کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم را روزهای سه شنبه و چهارشنبه 14 و 15 آذر 1402 در شهر تهران اعلام کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم امام خامنه ای در 14 آبان 1397 فرمودند: همین شهدای جوانی که می روند این روزها برای دفاع از حرم یا رفته اند شهید شده اند؛ حرف این ها، اقدامشان، حرکتشان، خاطره شان، سخنانی که راجع به این ها گفته می شود، همه این ها بیدارکننده است، همه این ها هشیارکننده است.

ما گوشمان سنگین است، این پیام ها را درست نمی شنویم؛ اگر این پیام ها را به ما بشنوانند، دیگر این گرایش به شرق و به غرب و به دشمن و به کفر و الحاد و مانند این ها، از بین ما رخت بر خواهد بست .

لذا در راستای عمل به تدبیر ولایت و به پاس تجلیل از شهدای گرانقدر مدافع حرم، اجلاسیه اصلی کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم در روزهای سه شنبه و چهارشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه اصلی کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم برگزار می شود

اجلاسیه اصلی کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم برگزار می شود