مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 19:102023-10-05بين الملل

رسانه صهیونیستی: به عربستان سعودی بمب هسته ای تقدیم نکنید


یک روزنامه صهیونیستی در تحلیلی از دولت آمریکا و کابینه رژیم صهیونیستی خواسته با غنی سازی بومی در عربستان به عنوان بخشی از توافق سازش میان ریاض-تل آویو موافقت نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک رسانه صهیونیستی امروز پنجشنبه در تحلیلی با اشاره به احتمال موافقت با غنی سازی بومی عربستان سعودی به عنوان بخشی از توافق سازش میان ریاض-تل آویو از دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی خواسته به عربستان سعودی بمب هسته ای تقدیم نکنند.

   پیش از این منابع خبری گزارش داده اند عربستان سعودی در ازای عادی سازی روابط با صهیونیست ها خواستار دریافت ضمانت های امنیتی از ایالات متحده، دریافت کمک برای توسعه برنامه بومی هسته ای و کاهش محدودیت برای دریافت سلاح های آمریکایی است.

توسعه برنامه هسته ای عربستان و غنی سازی اورانیوم در خاک آن کشور برای رژیم اسراییل منشأ نگرانی های جدی است اما مقام های اسراییلی می گویند رایزنی هایی برای رسیدن به چندین راه حل در این خصوص در جریان است.

پایگاه روزنامه صهیونیستی عاروتص شوع در تحلیلی نوشته است: نتانیاهو می داند که رهبران کشورهای غربی و مسلمان در خاورمیانه می آیند و می روند.

همان طور که ایران زمانی متحد اسراییل بود، عربستانی ها هم ممکن است در یک لحظه به سمت مواضع دیرپای ضداسراییلی شان تغییر جهت دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه صهیونیستی: به عربستان سعودی بمب هسته ای تقدیم نکنید

رسانه صهیونیستی: به عربستان سعودی بمب هسته ای تقدیم نکنید