مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 00:152023-10-16اقتصادي

2560 میلیارد تومان برای صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان واریز می شود


مدیرعامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان گفت: براساس مصوبه هیات وزیران قرار است 2 هزار و 560 میلیارد تومان بابت سهم دولت از هزینه بیمه پایه حوادث طبیعی ساختمان به این صندوق پرداخت شود.

- حمید اسکندری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: براساس قانون بودجه دولت امسال از حق بیمه حوادث طبیعی برای ساختمان ها 100 هزار تومان مشخص شده است که از این رقم 24 درصد معادل 24 هزار تومان سهم مردم است که در طول سال از طریق قبض برق ماهانه 2 هزار تومان گرفته می شود و 76 هزار تومان سهم  دولت است که به ازای هر واحد مسکونی دارای انشعاب برق باید پرداخت شود.

وی افزود: طبق اعلام توانیر 32 میلیون کنتور برق خانه ای مسکونی در کشور داریم که به ازای هر واحد مسکونی 76 هزار تومان در جمع باید دولت امسال 2 هزار و 560 میلیارد تومان بپردازد که البته تاکنون فقط مصوبه گذرانده و روی کاغذ است و هنوز یک ریال به حساب صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان بابت سهم دولت واریز نشده است.

مدیرعامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان اضافه کرد: صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان براساس مصوبه مجلس در سال 1399 که از مردادماه 99 از سوی مجلس به دولت ابلاغ شد تشکیل شده که براساس آن کلیه واحدهای مسکونی دارای انشعاب قانونی برق در کشور تحت پوشش بیمه حوادث طبیعی ساختمان قرار می گیرد و هر ماه مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2560 میلیارد تومان برای صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان واریز می شود

2560 میلیارد تومان برای صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان واریز می شود