مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 10:062023-10-14سياسي

نماینده مشگین شهر: رژیم صهیونیستی با وجود بحران های داخلی و خارجی درحال نابودی است


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اسراییل در قد و قواره ای نیست که بتواند ایران را تهدید کند، گفت: رژیم صهیونیستی با وجود بحران های داخلی و خارجی درحال نابودی است.

- محمود عباس زاده مشکینی نماینده مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، در خصوص تهدید یک مجری تلویزیون اسراییل علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: اسراییل در قد و قواره ای نیست که بتواند کشوری بزرگ و تاریخی همچون جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند زیرا رژیم صهیونیستی با وجود بحران های داخلی و خارجی درحال نابودی است.

وی با بیان اینکه اسراییل با بدترین شرایط داخلی از جمله بحران مشروعیت، کارآمدی و امنیت مواجه بوده و درحال رنج بردن است، اظهار کرد: بین ارکان رژیم صهیونیستی اختلاف سنگینی بروز کرده لذا برای آنکه یک نوع انسجام بین خودشان ایجاد کنند نیاز به بزرگ کردن یک تهدید و دشمن خارجی دارند.

نماینده مشگین شهر در مجلس با اشاره به تشکیل رژیم صهیونیستی در قلب جهان اسلام با اشغال سرزمین مردم، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی فاقد مشروعیت بوده و این سبب تهدید امنیت این رژیم هم از داخل و هم از مرزهای خارجی می شود لذا برای آنکه بتواند این بحران را به خارج از مرزهای خویش منتقل کند از این گزافه گویی ها و تهدیدها انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مشگین شهر: رژیم صهیونیستی با وجود بحران های داخلی و خارجی درحال نابودی است

نماینده مشگین شهر: رژیم صهیونیستی با وجود بحران های داخلی و خارجی درحال نابودی است