مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-04سياسي

حمایت از هنرمندان متعهد ضروری است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: نیاز روحی و معنوی برای نسل جوان را می توان با موسیقی حماسه، ایثار و مقاومت تامین کنیم.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: نیاز روحی و معنوی برای نسل جوان را می توان با موسیقی حماسه، ایثار و مقاومت تامین کنیم.

احسان یاوری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در بحث آثار فاخر هنری تلاش کنیم تولیدات بیشتری داشته باشیم و در این راستا باید هنرمندان را حمایت کنیم تا بتوانند تولیداتی فاخر نظیر دایه دایه در دوران دفاع مقدس تولید تا روح تعهد به جامعه دمیده شود.

وی اضافه کرد: ترانه دایه دایه در دوران هشت سال دفاع مقدس بر روحیه مقاومت، ایثار و پایداری مردم تاثیرگذار بود و باید مانند همین نوا را با ادبیات نسل جوان تولید و بتوانیم روح حماسه، ایثار و مقاومت را در نسل امروز تقویت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در این عرصه از ملزومات و واجبات فعالین فرهنگی و هنری است، بیان کرد: دستگاه های متولی باید نسبت به این مقوله اهتمام جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه لرستان مهد موسیقی فاخر و اصیل است و باید در تامین نیاز روانی و معنوی نسل جوان تلاش کنیم، افزود: این موسیقی فاخر چه در عرصه ملی و چه بین المللی باید خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از هنرمندان متعهد ضروری است

حمایت از هنرمندان متعهد ضروری است