مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 22:152023-10-16اقتصادي

اعلام بسته های ویژه رومینگ همراه اول با امارات همزمان با شروع سفرهای پاییزی


همراه اول با آغاز دور جدید سفرهای پاییزی و همزمان با شروع نمایشگاه جیتکس 2023، بسته های ویژه رومینگ خود با کشور امارات را اعلام کرد.

- اخبار شرکت ها؛  به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، فصل پاییز از جمله زمان های خاص برای سفر کردن به کشورهای با آب و هوای گرم است و از این باب، کشور امارات متحده عربی یکی از مقاصد جذاب توریستی برای ایرانیان است.

همراه اول با توجه به تحلیل روند سفرهای خارجی هموطنان در این ایام و همچنین برگزاری یکی از بزرگترین نمایشگاه های فناوری با عنوان جیتکس در دبی، اقدام به ارائه 2 بسته ویژه رومینگ امارات کرده است.

سرویس رومینگ بین الملل به مشترکان تلفن همراه این امکان را می دهد تا هنگام بازدید از کشوری دیگر بتوانند تماس های تلفنی برقرار و دریافت کنند، پیام های متنی و ایمیل ارسال و دریافت کنند و همچنین به مرور اینترنت بپردازند.

به عبارت دیگر سرویس رومینگ بین المللی مصداق گسترش پوشش اپراتور تلفن همراه است تا امکان استفاده از شماره تلفن همراه و خدمات شبکه اپراتور خانگی در یک کشور خارجی همچنان فراهم باشد.

بسته های ویژه ای که همراه اول برای سفرهای پاییزی به کشور امارات متحده عربی و در راستای رضایتمندی هر چه بیشتر مشترکان همراه اول در نظر گرفته است شامل بسته اینترنت نامحدود 7 روزه با 30 دقیقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام بسته های ویژه رومینگ همراه اول با امارات همزمان با شروع سفرهای پاییزی

اعلام بسته های ویژه رومینگ همراه اول با امارات همزمان با شروع سفرهای پاییزی