مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 13:002023-09-25ورزشي

روزهای جهنمی در انتظار پوچتینو


آبی های لندن در حالی در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارند که یک تونل وحشت واقعی در انتظار آبی های لندن در هفته های پیش رو قرار دارد؛ - آبی های لندن در حالی در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارند که یک تونل وحشت واقعی در انتظار آبی های لندن در هفته های پیش رو قرار دارد؛ دیدارهای سختی که می تواند به برکناری مائوریتسیو پوچتینو بیانجامد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از بی ساکر، چلسی فصل قبل عملکرد کابوس واری در لیگ برتر داشت و در رده دوازدهم لیگ برتر قرار گرفت که پایین ترین رتبه اش از سال 1994 در لیگ برتر بود.

چلسی به دنبال بازگشت پس از یک فصل تلخ است.

این تیم لندنی در اولین اقدام مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی سابق تاتنهام و پاری سن ژرمن، را به عنوان سرمربی جدید منصوب کرد ولی تاکنون تغییری در نتایج این تیم حاصل نشده است.

چلسی بعد از شش هفته با یک برد، دو مساوی و سه باخت در رده چهاردهم ایستاده و نکته نگران کننده برای هواداران چلسی این است که بازی های سخت این تیم در راهند.

آبی های لندن دیروز یکشنبه در ادامه ناکامی هایشان در خانه با تک گل اولی واتکینز مغلوب آستون ویلا شدند تا فشارها روی پوچتینو افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای جهنمی در انتظار پوچتینو

روزهای جهنمی در انتظار پوچتینو