مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 17:502023-10-04حوادث

کشف بیش از 346 میلیارد ریال کالای قاچاق در دلیجان


فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: در سوانح رانندگی درون شهری تصادفات منجر به فوت 67 درصد و تصادفات جرحی 18 درصد کاهش و در سوانح رانندگی برون شهری، - ایسنا/مرکزی فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: در سوانح رانندگی درون شهری تصادفات منجر به فوت 67 درصد و تصادفات جرحی 18 درصد کاهش و در سوانح رانندگی برون شهری، تصادفات فوتی 27 درصد و تصادفات جرحی 2 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ ملک حسین چگنی چهارشنبه دوازدهم مهرماه در نشست خبری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در محل فرماندهی انتظامی دلیجان برگزار شد با اشاره به برگزاری برنامه های هفته فراجا از 13 الی 19 مهرماه، اظهار کرد: این برنامه ها از پنجشنبه سیزدهم مهرماه با غبارروبی گلزار شهدای دلیجان با حضور مسئولین و پرسنل انتظامی آغاز می شود.

حضور در مراسم نماز جمعه، برپایی میز خدمت و برپایی ایستگاه سلامت در کنار حضور در نماز جمعه، از دیگر برنامه های این هفته است.

وی ادامه داد: صبحگاه مشترک در روز شنبه پانزدهم مهرماه با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شورای اداری و شورای تامین و تعدادی از خانواده های شهدا و جانبازان در ستاد شهرستان برگزار خواهد شد.

تجلیل از بازنشستگان، پرسنل ساعی و نمونه و خانواده شهدا از دیگر برنامه های این مراسم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 346 میلیارد ریال کالای قاچاق در دلیجان

کشف بیش از 346 میلیارد ریال کالای قاچاق در دلیجان