مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:322023-09-26اجتماعي

اوج ترویج فرهنگ ایثارگری را در دفاع مقدس شاهد بودیم


مردان و زنان این مرز و بوم با گذشتن از جان خود،از خاک وطن دفاع کردند و حرکت امروز (کمک های مؤمنانه) نیز به عنوان یک کار فرهنگی و ایثارگرانه مهم یادآور از جان گذشتگی رزمندگان دفاع مقدس است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: مردان و زنان این مرز و بوم با گذشتن از جان خود،از خاک وطن دفاع کردند و حرکت امروز (کمک های مؤمنانه) نیز به عنوان یک کار فرهنگی و ایثارگرانه مهم یادآور از جان گذشتگی رزمندگان دفاع مقدس است.

غلامعلی حیدری چهارم مهرماه در آیین نمادین جشن عاطفه ها و توزیع 28 هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند استان با گرامیداشت تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها امروز به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و مشارکت شماری از دستگاه های اجرایی استان و خیران نیک اندیش برگزار می شود، اظهار کرد: جشن عاطفه ها امسال نیز مانند هرسال برگزار می شود که ترویج فرهنگ ایثارگری است و همتی که همه دستگاه ها برای برپایی این اقدام خیر به خرج داده اند، در راستای ترویج این فرهنگ ناب است.

وی با بیان اینکه اوج ترویج فرهنگ ایثارگری را در دفاع مقدس شاهد بودیم، ادامه داد: مردان و زنان این مرز و بوم با گذشت از جان،از خاک وطن دفاع کردند و حرکت امروز نیز به عنوان یک کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج ترویج فرهنگ ایثارگری را در دفاع مقدس شاهد بودیم

اوج ترویج فرهنگ ایثارگری را در دفاع مقدس شاهد بودیم