مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 18:352023-10-09فرهنگي

دومین شماره «کتاب ایران» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت، دومین شماره «کتاب ایران» به تازگی با موضوع ادبیات دفاع مقدس و مقاومت منتشر شد و روی پیشخان مطبوعات آمده است.

- همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت، دومین شماره مجله کتاب ایران با موضوع ادبیات دفاع مقدس و مقاومت منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت، دومین شماره کتاب ایران به تازگی با موضوع ادبیات دفاع مقدس و مقاومت منتشر شد و روی پیشخان مطبوعات آمده است.

از آنجا که رویدادی مانند جنگ در همه دنیا منشأ تولید آثار ادبی و روایی زیادی می شود و کشور ما نیز از این قاعده مستثنا نبوده است.

از ابتدای جنگ تحمیلی تا امروز عددی بالغ بر 30 هزار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس، مدافعان حرم و مقاومت تولید و منتشر شده است؛ لذا معرفی آثار مناسب برای مخاطبان گوناگون، در قالب های متخلف یکی از مهم ترین نیاز های ترویج ادبیات مقاومت است.

از این رو مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی، همزمان با دوازدهمین دوره نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت، دومین شماره از ویژه نامه کتاب ایران را به موضوع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین شماره «کتاب ایران» منتشر شد

دومین شماره «کتاب ایران» منتشر شد