مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-17پزشكي

نشانه های اضطراب از دیدگاه طب سنتی


عضو کمیته پژوهشی معاومنت طب سنتی وزارت بهداشت گفت: درصد زیادی از بیماری های روحی و روانی که در جامعه ما وجود دارد افسردگی و اضطراب است و دیوانگی تلقی نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، مرتضی مجاهدی عضو کمیته پژوهشی معاومنت طب سنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در برنامه روزنه رادیو گفت وگو به مناسبت هفته سلامت روان پیرامون راهکارهای کاهش استرس و اضطراب در طب ایرانی گفت: مراجعه به روانپزشک در بخشی از لایه های جامعه ما یک افت ارزشی محسوب می شود.

وی افزود: همانطور که جسم انسان بیمار می شود روح انسان نیز نیازمند بهداشت است و قبل از بیمار شدن روح انسان باید به روانپزشک مراجعه کرد.

عضو کمیته پژوهشی معاومنت طب سنتی وزارت بهداشت اظهار کرد: درصد زیادی از بیماری های روحی و روانی که در جامعه ما وجود دارد افسردگی و اضطراب است و دیوانگی تلقی نمی شود.

مجاهدی متذکر شد: هر انسانی در هر زمان که احساس کرد بیش از حد معمول به خاطر شرایط محیطی اطراف خود اذیت می شود و حال روحی و روانی خوبی ندارد بهتر است که به روانپزشک مراجعه کند.

وی درمورد تفاوت استرس و اضطراب گفت: از نظر پزشکی، اضطراب یک اختلال در سیستم سلامت است که در حالت عادی هم شخص دچار آن می شود و اگر شدید شود تبدیل به بیماری خواهد شد اما استرس، به معنای فشار است و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه های اضطراب از دیدگاه طب سنتی

نشانه های اضطراب از دیدگاه طب سنتی