مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 19:552023-10-14حوادث

دستگیری 16 محکوم متواری در خرمشهر


فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر از دستگیری 16 محکوم متواری و تحت تعقیب مراجع قضایی با اجرای طرح ضربتی ماموران پلیس این فرماندهی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر از دستگیری 16 محکوم متواری و تحت تعقیب مراجع قضایی با اجرای طرح ضربتی ماموران پلیس این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ نجم الدین سهرابی اظهار کرد: طرح ضربتی پلیس برای شناسایی و دستگیری محکومان متواری برابر دستور مرجع قضایی در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خرمشهر قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به دستاوردهای خوب این طرح، افزود: در اجرای این طرح 48 ساعته که از توان و ظرفیت کلانتری ها و واحدهای گشت انتظامی استفاده شد، 16 محکوم متواری که تحت تعقیب مراجع قضایی بودند، شناسایی و در عملیاتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر اتهام افراد دستگیر شده را مربوط به جرایم مالی، حمل و نگهداری مواد مخدر، نزاع و درگیری، سرقت و اختلافات خانوادگی عنوان کرد و افزود: دستگیری محکومان متواری و تحویل آن ها به مراجع قضایی در کاهش جرایم شهرستان نقش مؤثری به همراه خواهد داشت و به همین دلیل این رویه به صورت مستمر از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 16 محکوم متواری در خرمشهر

دستگیری 16 محکوم متواری در خرمشهر