مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-11ورزشي

لزوم حمایت صنایع از ورزش استان مرکزی


مدیرعامل باشگاه آلومینیوم سازی اراک گفت: بخش صنعت از همه امکانات و شرایط موجود در استان استفاده می کند، اما اثربخشی لازم در حوزه ورزش و مسؤولیت های اجتماعی را ندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم سازی اراک صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه شرکت آلومینیوم با نگاه تیزبینانه و هوشمندانه مدیران امروز پرچم دار ورزش استان در بخش حرفه ای و کارگری است.

وی تصریح کرد: در راستای مسؤولیت های اجتماعی امروز ساختاری در این شرکت فراهم شده که مدیران مجموعه موافقت کردند این شرکت مجموعه ای داشته باشد به نام باشگاه و در قالب این مجموعه شاهد فعالیت رشته های ورزشی همچون فوتبال و حمایت از هیات های ورزشی باشیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم سازی اراک گفت: بحثی که وجود دارد این است که چرا در استان مرکزی با وجود این همه صنعت میزان تیم داری و باشگاه داری بسیار کم است، و تنها در شهر ساوه شاهد حضور تیم فوتسال هستیم، در حالی که صنایعی چون پتروشیمی با آن حجم بالای درآمدها فعالیت بیشتری در این حوزه داشته باشد.

رجاییان افزود: بخش صنعت از همه امکانات و شرایط موجود در استان استفاده می کند، اما اثربخشی لازم در حوزه ورزش و مسؤولیت های اجتماعی را ندارد، باید از مسؤولان مطالبه کرد آنها هم به میزان سهم خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت صنایع از ورزش استان مرکزی

لزوم حمایت صنایع از ورزش استان مرکزی