مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-16اقتصادي

بیش از 22 میلیارد ریال جریمه برای بنگاه های متخلف گلستان


از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک تاکنون، بنگاه های مشاور املاک متخلف در گلستان مجموعاً بیش از 22 میلیارد ریال جریمه نقدی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، صبح امروز مهدی ملک، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در استان، هزار و 504 بازرسی از بنگاه های مشاور املاک و 147 پلمب واحدی صنفی توسط اعضای کارگروه انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: در راستای ساماندهی وضعیت اجاره بها و کنترل قیمت مسکن در استان گلستان، اعضای کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات به طور مستمر بر عملکرد بنگاه های مشاور املاک نظارت می کنند.

ملک ادامه داد: در استان گلستان مجموعاً سه هزار و 371 بنگاه مشاور املاک وجود دارد که تاکنون از هزار و 504 بنگاه بازدید شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در شهرستان های گرگان و گنبد به فعالیت مشغول است، تصریح کرد: گشت و بازرسی از بنگاه های مشاور املاک در شهرستان های علی آبادکتول، آزادشهر، کلاله، بندرگز و رامیان انجام می شود.

وی افزود: طی این بازرسی ها 62 بنگاه مشاور املاک بدون پروانه در استان شناسایی و 147 واحد صنفی متخلف پلمب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 22 میلیارد ریال جریمه برای بنگاه های متخلف گلستان

بیش از 22 میلیارد ریال جریمه برای بنگاه های متخلف گلستان